Contest Edit Blog Paling Awesome

Assalamualaikum dan hai , harini nak join contest lagi . yeahh !


syarat-2 dia :

1. Follow blog Yasmin.



2. WAJIB like fanpage NI dan NI.

3. Sediakan satu blog ni cantik2. Edit cantik2 supaya dapat menawan hati saya xD Then tulis

satu post kena awak rasa blog awak cantik. *DI BLOG YANG AWAK EDIT TU JUGAK TAU !

DAN JANGAN LUPA TAMPAL BANNER DI ATAS DI POST AWAK.4. Tak kira blogskins atau

template biasa.
4. Hantarkan link blog awak di tempat comment saya ini. * Bagitau sekali


blog yang awak edit tu blogskins atau template biasa.

okay , sok esek sok seh . aku nak cerita pulak kenapa aku rasa blog aku lawa :3

ok , first sebab this idea was mine and aku edit sendiri blog ni . codes sendiri , stuffs search sendiri . tapi , macam cursor tu memang aku ambk drpd orang lah . boleh tengok kat Credit . then , i love Galaxy and I named this design as " Galaxy Desire " . yes , desire ah sangat . lalala . kenapa aku suka konsep Galaxy ? sebab galaxy ni sebenarnya cantik tau . ciptaan Allah semua cantik . tapi , aku rasa yang paling menakjubkan adalah Galaxy . macam-2 galaxy ada kat atas ni . hehe . semua cantik-2 . kan ?

ok , stop membebel pasal Galaxy . pastu , aku suka warna purple . sebelum ni design blog aku boleh dikatakan semua pink kan ? so , pada kalini aku nak try kelainan sedikit iaitu dengan menggunakan warna purple pulak . since galaxy warna gelap macam popel gitu , sebab tu au guna warna purple . warna purple pon cantik apa ? kan ? tapi , ada jugak sebab nape aku tukar blog jadi warna purple . salah satu sebabnya , ada anon kat shoutbox aku cakap yang dia tak suka blog aku warna pink . demi nak memuaskan hati dia , aku pun tukar balik design blog aku ekpada warna purple . kalau dia jadi anon lagi , memang nak kena sekeh . lol .

hm , aku rasa tu je kot aku nak cerita psl blog aku . kalau panjang lagi , lagi banyak lah aku membebel xD so , wish me luck guys ! wassalam :D









Photobucket

No comments: