#Challenges ; 10 Days YOU challenge ( Day 7 ; Seven wants )




*slap on my face*

bhahaha hai assalamualaikum! now it's 1 a.m and im still awake macam esok weekends. saya dah tertangguh 3 entri challenge, sepatutnya harini dah day 10, tapi memandangkan wifi macam siput dan menghilangkan terus k terus mood nak menaip ecewah main mood mood sekarang ni

sementara wifi tengah baik, marilah kita update entri yang tau semua orang dah naik muak (itu pun kalau ada orang baca lah, if not then there's no one yang muak hahahah)


so, the topic for day 7 is wants. seven wants and that's quite a lot actually for me huhu. taknak buang masa korang tengah layan seramshit kat twitter, lets find out!

here are my seven wants (lol my english) ;
* whole life supply pizzas
* whole life supply coffee (coffee iz ma lyfe)
* new camera lens
* nike roshe run (wishlist and will get it soon i hope so)
* full-shelves novels (wuhuu)
* still in progress...
still in progress...

clearly, saya memang takde idea. saya sendiri macam terfikir apa kemahuan saya dari segi barang lah. so, i think thats all. saya tidur dulu dengan harapan esok pagi ada roshe run kat sebelah. k blah lah poyo.



// Wassalam


No comments: