#Challenges 1 ; 10 Days YOU Challenge






well, hello assalamualaikum.

it's been a while dah lama tak buat challenge. so, i saw this challenge on google. disebabkan blog ni macam tak meriah di hari raya dengan entri saya nak sedih ni sebab tak banyak buat entri ayooo.
 

jadi, saya decided nak meriahkan (ceh meriahkan) blog dengan challenge yang biasa biasa jeww tak gempak mana pun sampai boleh masuk magazine eh sepak kang. okay sebelum keadaan menjadi lebih parah, let's go to the main topic!


This challenge consists of 10 challenges (obvious thing), you have (or I have) to make an entry for 10 days, kalau tak buat kena denda (ini saya buat sendiri jangan percaya) lepastu tak dapat duit raya (saya buat jugak jangan percaya)


Day 1 ; One picture (of yourself)
Day 2 ; Two songs 
Day 3 ; Three films
Day 4 ; Four books
Day 5 ; Five foods
Day 6 ; Six places
Day 7 ; Seven wants
Day 8 ; Eight fears
Day 9 ; Nine loves
Day 10 ; Ten secrets

Doakan saya dapat habiskan lol kalau dulu, nak menghabiskan day 2 pun merangkak padahal wifi bukan main laju tu, hahahha. sekarang wifi dah kalah kura kura baru nak ada semangat buat entri lol lumrah manusia. benda dah nyawa ikan, baru nak hargai eh ngengnya ayat. dah dah, selamat berpuasa!


oh ya. jemputlah buat tag ni berjemaah ye. k bye!


// Wassalam

No comments: