Alhamdulillah , rezeki datang akhirnya :)

Hello and assalamualaikum guyysss !! Wahh , "senangnya dalam hati " . Aku memang melompat terkinja-kinja macam kera baru dapat makwe , menjerit walaupun tak keluar suara , berjoget walaupun atas kerusi , tergamam walaupun mulut tak bukak . Haha ! Kenapa aku gembira bagai nak rak ni ?? Adakah aku menang rak daripada kilang rak ? Ohh , tidak sama sekali . nehi nehi nehi . Ohh ! Adakah aku menang loteri ? Ohh ! Itu lagilah tidak sama sekali . Haram tu weii ! Gila ke apa ? Actually , aku terharu sangat ni sebab aku menang Contest Handphone Berjasa !! Sebenarnya , tadi ada budak mention aku kat BBB . Katanya aku menag contest tu . Aku pun apa lagi . Suka lah aku ~ Aku terus bukak blog kak Syafa Lunia then tengok dan berkata " ALHAMDULILLAH , AKU MENANG !! " Tak percaya ? Ok , aku printscreen 

Haa ? Tak nampak ? Takpe , aku kasi zoom lagi .

Tak nampak jugak ? Korang click lah gambar tu . Kalau tak nampak jugak , korang pergilah check mata tu ye . Huhu

Look ! Look ! Dah percaya ? Dah percaya ? Btw , aku nak buat short speech . Dengar ye si Soto Nor Ho Ho Horlick nak bercakap .

EHEM , EHEM . Firstly , saya nak ucapkan terima kasih kat semua penganjur especially Kak Putryy , Kak Syafa and lagi sorang aku tak ingat . Secondly , Thanks sebab pilih saya walaupun entry saya takdelah sehebat mana . Tapi , saya still bersyukur sebab ni first time saya menang contest . Yelah , saya batak kejap . Huhu .  Then , congrats to all the winners *especially me* . Btw , entry diorang pun best sebenarnya :) Takpe , korang jangan sedih ye ? Sebab korang akan dapat keychain gak :D Takmo sedih , sedih . Haha ! LOL Dan juga , saya sangat sangat sangat bersyukur bila dapat tahu menang contest ni . Sebab , macam tak percaya tauu ~ Serious !! Saya mencuba untuk mengetuk kepala saya dengan penukul , tapi saya fikir maunya benjol kepala saya jadi saya hanya tampar pipi saya yang gebu lagi gebu ini *mengarut* Dan saya baru tahu yang ini bukan mimpi tettapi betul-betul . Wa cakap lu !! Haha ! . Jadi , sampai disini sahaja 'short speech' saya . Sampai bertemu lagi . Bye !!


Haha ! Bacalah speech aku tu . hoho . Jadi , aku rasa sampai sini jelah entry kesyukuran aku . Bubye ! Wassalam :)
Photobucket

No comments: