They had proof to us


Seperti yang korang tahu lah kan , tak tau lah kot kot ada yang taktau . Semalam MALAYSIA menang bola #SEAGames !!! Wooo~ Gila kot . Berderau jantung aku tengok match semalam . Dekat 2 jam jugaklah diorang main dan dekat 3 jam aku memanaskan bontot kat kedai mamak . Lepas satu , satu order . 5 - 4 kan ? Wuuu~ Macam hape je aku tengok semalam . Aku ngan mak aku je excited terlebih tapi ayah aku ngan adik aku watlek watpeace je . Huhu . 

Tapi , hero malam tadi ialah KFCM #kembang kamu DT , BADROL , NAZMI FAIZ ( Pemain nombor 21 ) , YONG ( Pemain nombor 28 ) dan lain-lain lagi yang boleh diharap . Tapi ,  ramai yang tak puas hati dengan FAKRI . Baapaakk diaaa !! Main macam hape je . Pastu , dapat 2 kad kuning . Tapi , adik aku cakap dialah penyumbang gol time lawan MYANMAR haritu  . Macam mana lah bleh pulak pilih dia masa penalty tu . Kalau tak , dah straight points dah penalty . Mak aku cakap muka dia macam tak boleh dah . Acane tu ?

Seperti yang korang tau lah kan , Indonesia ambil pemain IMPORT , not LOCAL . Kira macam , tak main lah local-local . Apa kejadah kau ? Tengok MALAYSIA , ambil local tau . Siapa menang sekarang ?? Hah ? hah ?? Ouh ya ! Referee malam tadi macam WTF ?? Malaysia baru langgar sikit , selisih sikit dah kena kad kuning . Indonesia pulak , sampai tolak-tolak tak kena pulak kan . Tulah referee hidung angry bird tu . Pfftt !! Pastu , Indonesia time diorang nak sepak corner ke free kick ke , ada sorang player indonesia macam jampi-jampi kat gawang gol tu . Kalau aku keeper tu , aku bagi makan kasut je . Tau takut . LOL . Oklah , aku rasa aku lebih banyak membebel pulak . 

Bubye ! Assalamualaikum :)
Photobucket

1 comment:

Unknown said...

yeahhh, Malaysia menang. Nazmi mmg cute:D *tiba2*