Contest : Gambar COOL !!!


Yeahhh , join contest lagi setelah beberapa lama tak join contest *bukan haritu baru masuk contest ke ?* Whatever lah XP Sekadar mengisi korang punya dashboard ngan entry aku ini . Yelah , dah berapa lama tak update . Kemalasan melanda diriku sejak beberapa lama ini . Okehh , ayat taknak kalah beb ! Btw , tau contest ni drpd blog Kak Yana . Yeahh , the famous blogger . Am I right ? Hehehe . Actually , nak join contest ni sebab .. Yelah , kan aku dah habis UPSR , so masa yang banyak ataupun lebih dikenali sebagai terbuang , aku isikan dengan photoshoot sendiri . Yelah , aku bukan banyak noo duit sampai nak tempah photographer ke pebende . Nak tau apa yang aku buat ? Ambik tripod , letak kamera kat situ dan mulakan snap , snap , snap !! Oklah , tanpa membuang masa aku dan juga korang *tau pun* , jom kita tengok banner dia ok ?




Haaa ! Hamek kauu ~ Punya besar aku tepek banner dia ! Untuk join contest tu , sila klik kat banner tu ok ? Jom tengok syarat-syarat dia pulak~


Jom tengok syarat-syarat penyertaan. Lebih kurang sama je macam contest-contest lain.
1. semua penyertaan blogger malaysia sahaja diterima  .. ( mudah )
2. Buat 1ENTRY SIMPLE BERTAJUK "Contest Gambar Cool" dan LINK BACK ke entry contest ni.. 
3. Letak gambar banner di atas DALAM ENTRY ..
4. jangan terlampau edit , kalau yang asli kemungkinan ada peluang  :)
5. nak masukkan gambar melebihi 1 pon boleh tapi maximum 3..
6. gambar tiada unsur menjolok mata dan merbahahahahaya... ! :)
7. Lepas dah siap semua, tinggalkan link post korang kat ruang komen di bawah :) 
8. tarikh tutup , 25.11.2011 ( lamakan ?)  15.11.2011 <-- diawalkan sebab faktor -faktor tertentu. . .


Sangat senang kannn ??? Jom kita tengok gambar-gambar yang dipertaruhkan ~






I'm not as good as yours . Biarlah tak cantik janji aku puas . Yess ! Aku puas jugaklah tengok gambar-gambar ni . Fyi , no edit okehh ! Yang gambar ketiga tu sebab guna flash and the surrounding became dark and only my face became more bright . Whatever lah XD So , mesti korang nak tau kan apa hadiah dia ? Jeng Jeng Jeng !!

Hadiah disediakan untuk pemenang pertama sahaja - rm100

Wahh ! RM100 !! Shopping sakan aku cenggini . Huhu ~ So , harap korang dapat masuk contest ini . Bubye and assalamualaikum . Ouhhh ! Btw , nama owner contest ni sama ngan aku iaitu AMNI . But , I didn't know her full name . Sorry guys . Korang pergi lah cekidaut ye ? Huhu . Bye ! 
Photobucket

4 comments:

Unknown said...

moga menang. gud luck :D

Hidayah Termizi. said...

Amni comell,haha xD

amny said...

thnx join... goodluck k :)
adik amni comel , BTW :DD

Unknown said...

@Marniey

Thanks :)

@Dayah Domo

Takdelah comel mane :D Thanks

@amny

Thanks kak XD