Random Giveaway by Nisa Menaip


Ok,fasting post..eh2 bkn entry nie puase..tp,aq taip ngan laju coz ade bende yg kne taip dgn sempurna..Firstly,Lola!!Assalamlaikum..hahax..bru td korang tgok aq post entry aq tundakan contest kan?? huhu..aq sesaje gtl tgn buat cmtu..ahakkss!! Wahh!! aq first time join GA nie sobonarnye ehh...huaahhh!!! Bessttnyer!! excited sungguh diriku ni..kerana diriku begitu berharga. (PERASAN !) Ok.. nk taw syarat2 dyer x??jom!!

Cop2!! tp,sebelum tu,aq ltk banner dyer dulu..


Cantik kan Kak Nisa kite nie..??Sape ckp x cantik mg kne PDJJ laa jawabnye (Pelempang Dari Jarak Jauh)..dyer nie slh seoang bloger yg aq fanatik sesangat..aq selalu mengikuti blog dyer..asal bkk jer laptop,dyerlah orang pertama ug akan aq bkk blognye..opppsss!!lupe plak..kite nk cite sal GA kan??nie syarat2 nyer :

1. Giveaway ni aku ingat nak buat untuk follower aku aje… sebab dorang dah banyak giler support aku. Tapi, kesian pulak pada yang tak follow aku.. Aku ni pulak bukannye giler follower sangat, so aku taknak paksa sesiapa follow blog aku. Pada yang nak menyertai, tak follow pon takpe, asalkan korang kena update dengan GA ni okeh?
2. Letak banner ni kat dalam entry anda :

Jangan lupa link kan banner ni ke entry GA ni tau!
 
3. Buat entry simple bertajuk Random Giveaway by Nisa Menaip .. letak banner, lepas tu tulis laa serba sedikit apa yang patut. Hohoo terpulang lah.. tulis “Aku nak menang GA ni”  saje pon boleh. Tak paksa okeh!
4. TAK PERLU letak banner di sidebar.
5. GA simple ni akan tamat hari ni jugak… Masa? Aku tak tetapkan… Semua dijemput join GA ni, sehingga aku sendiri bagitahu tempoh nye dah tamat or expired ke ape.. Okeh?
6. Kena tag orang ke? Aku malas paksa korang tag orang ke ape… Tapi jangan lupa promote la yeh.. Heheheee….
7. Lepas buat entry, sila tinggalkan link anda kat entry ni ye…
8. Peserta bertuah akan aku pilih secara random, guna random generator yang kat Random.org tuhhhh… So tak ade lah kes pilih kasih kah.. pilih bulu kah.. pilih apa kah.. Oke? Deal?

Credit To:Kak Nisa

Hanya itulah pesanan ku wahai mambang bloggers2 sume.. :D So,apa tunggu lagii.join reramai!! BYE! Wassalam..





Dah bace??seperti biasa yer teman2,komen lah..


No comments: